söndag 2 januari 2011

Nya serieledare igen?

Skellefteå fick 1 poäng borta mot Färjestad i seriefinalen. Färjestad vann senare på straffar och tog ledningen i elitserien. Men det var starkt att kvittera till 2-2. Skellefteå är nu trea i tabellen. HV 71 är tvåa , men en match mer spelad. Luleå förlorade borta mot Brynäs och är fyra i tabellen. Ny omgång redan på tisdag. Skellefteå möter Timrå hemma medan Luleå möter formstarka Frölunda borta. Kanske ny serieledare igen?  I natt får vi veta vem småkronorna får möta i semifinalen i junior-VM. Det blir Finland eller Ryssland. Hoppas skellefteås Adam Larsson kan spela matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar