Elitserien uppdatering, matcher, poängliga, tabell, mm. Stefans hockeysnack, spontana idrotten, norrlandshockey (Skellefteå, Luleå, Timrå och Modo). NHL statistik, landslag J20 + A-landslaget, slutspel (vilka går till slutspel) m.m.
torsdag 20 januari 2011
Luleå förlorade mot Linköping.
Luleå förlorade mot Linköping med 5-3 i kvällens omgång i Elitserien. LHF kvitterade 3 gånger men sen gjorde LHC 4-3 när Luleå hade klarat spel 3 mot 5 i två minuter.Linköping gjorde sedan 5-3 i tom bur.Viktiga poäng för Linköping. I övrigt vann Modo mot Frölunda med 4-0. Timrå vann efter straffar med 1-0 hemma mot Brynäs. Södertälje vann bottenmatchen mot Solna AIK med 4-2. Samt att Djurgården vann borta mot FBK efter straffar med 4-3. Skellefteå var spelledig denna omgång. Nu på Lördag möts Skellefteå-Luleå i en spännande match och Timrå möter Modo också på Lördag.
Etiketter:
AIK Solna,
Frölunda,
hockeyblogg,
Linköping,
Luleå HF,
Modo,
Skellefteå,
Stefans hockeysnack,
Södertälje,
Timrå
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar