torsdag 20 januari 2011

Luleå förlorade mot Linköping.

Luleå förlorade mot Linköping med 5-3 i kvällens omgång i Elitserien. LHF kvitterade 3 gånger men sen gjorde LHC  4-3 när Luleå hade klarat spel 3 mot 5 i två minuter.Linköping gjorde sedan 5-3 i tom bur.Viktiga poäng för Linköping. I övrigt vann Modo mot Frölunda med 4-0. Timrå vann efter straffar med 1-0 hemma mot Brynäs. Södertälje vann bottenmatchen mot Solna AIK med 4-2. Samt att Djurgården vann borta mot FBK efter straffar med 4-3. Skellefteå var spelledig denna omgång. Nu på Lördag möts Skellefteå-Luleå i en spännande match och Timrå möter Modo också på Lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar