fredag 7 januari 2011

Hemvändarmatch och Elitserierapport -ny omgång

Det är dags för en ny omgång i elitserien redan i morgon. Skellefteå möter formstarka Modo borta. Modo som vann igår borta mot Luleå. Luleå möter i sin tur Djurgården hemma medan Timrå möter FBK borta. Skellefteå mönstrar nästan samma lag som senast. Enda ändring är att Arvidsjaurs sonen Fredrik Lindgren vilar och junior-VM spelaren Tim Erixon ersätter. Man vilar Adam Larsson och Oscar Lindberg som nyss har kommit hem till Sverige. Hoppas det går bra för Luleå och Skellefteå.
Om vädret och väglaget tillåter (det har snöat mängder i 3 dagar vid det här laget) så blir det att fara till Laisvall och spela "hemvändarmatch" imorgon för egen del. Det ska bli roligt i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar