lördag 8 januari 2011

Det tätnar i Elitserietabellen. Hemvändarmatch avgjord

Skellefteå AIK fölorade mot Modo med 3-1 i dagens omgång. Luleå vann hemma med 2-1 efter sudden måskytt var Chris Abbott. Den stora skrällen svarade Timrå för de vann borta mot Färjestad med  4-2. Det tätnar i tabellen, nu är det fem lag som har ryckt (HV71, SAIK, LHF, FBK och LHC). Nu blir det mycket viktiga matcher i januari och tätt mellan omgångarna.

Resultatet på hemmaplan gällande mig själv för den som undrar, blev att de yngre vann den årliga hemvändarmatchen i Laishallen i Laisvall med 10-5. Jag spelade för de äldre och de yngre hade ett högre tempo. I de yngre spelade bland andra Fredrik Näsvall, Mikael Lundgren och Markus Westin. Men det är bara se fram mot nästa hemvändarmatch. Huvudsaken det är roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar