lördag 12 februari 2011

Sverige-Ryssland Kl 16.00 i LG Hockey Games. "Foppa" gjorde comeback i natt.

Ny match i afton mot Ryssland i LG Hockey Games kl 16.00. Sverige gjorde en bra match sist mot Tjeckien och vann med övertygande 6-1. Tre kronor verkar ha bra fart framåt och leder man med några mål så backade inte Sverige hem, så hoppas de kan fortsätta idag med samma spel idag mot Ryssarna. Skellefteås Tim Erixon som skulle debutera i Tre Kronor missar turneringen på grund av Vinterkräksjukan ersättare blir Luleås back Jan Sandström. Jag tippar 4-2 till Sverige.

Peter "Foppa" Forsberg gjorde comeback borta mot Columbus  i natt men föll med 3-1 och Foppa som spelade i första femman gjorde en bra debut samtidigt som foten höll. Hoppas det vänder i nästa match för Colorado, de var 6:e förlusten i rad  för Colorado.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar