fredag 29 april 2011

Vancouver vann 1:a matchen mot Nashville i NHL-slutspelet med 1-0!

Vancuver vann 1:a matchen i kvartsfinalen över Nashville med 1-0 i NHL-slutspelet.Nu är det 1-0 i matcher i bäst av 7 matcher och de andra kvartsfinalmatcherna börjar natten till Lördag. Och i morgon börjar Ishockey-VM i Slovakien och Sverige inleder mot Norge i  första gruppspelsmatchen. Ifjol blev det brons få se hur det går för Sverige i år hoppas Tre Kronor når semifinal jag tror att Ryssarna blir farliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar