onsdag 27 april 2011

Vancouver vidare till Kvartsfinal efter vinst mot Chicago i NHL-slutspelet.

Vancouver vann mot Chicago med 2-1 efter förlängning hemma och är klar för kvartsfinal mot Nashville..
Starkt vinna 7:e matchen efter ha tappat en 3-0 ledning. Nu väntar kvartsfinal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar