lördag 16 april 2011

3 spelare från SAIK är uttagen till VM-truppen av Per Mårts.

3 spelare från Skellefteå AIK är uttagen av Per Mårts till VM-truppen de är Tim Erixson,David Rundblad och Jimmie Ericsson och före VM spelas 3 träningsmatcher mot Ryssland,Finland och Tjeckien.Truppen kan bantas innan VM börjar få se om alla 3 Skellefteå spelare är med i slutgiltiga truppen.Luleå har med målvakten Anders Nilsson. FBK har 3 forwards med bland annat rutinerade Rikard Wallin.VM i år går i Slovakien.Hoppas att Sverige får en medalj det finns ju goda chanser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar