torsdag 14 april 2011

Färjestad BK Svenska Mästare 2010-2011 i Ishockey.Skellefteå AIK 2:a.

Färjestad BK vann SM-Guld efter seger mot Skellefteå AIK med 4-1 i 5:e matchen och vann matchserien med 4-1.FBK är Svenska Mästare för 9 gången.Det är bara gratulera FBK till Guldet Sveriges bästa lag 2010-2011.
Skellefteå AIK gjorde det bra att gå till final i år och får vara nöjd med silver .Nu är årets Elitserie över för denna säsong och nu ser vi fram mot Hockey VM och Stanley Cup NHL slutspelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar