Elitserien uppdatering, matcher, poängliga, tabell, mm. Stefans hockeysnack, spontana idrotten, norrlandshockey (Skellefteå, Luleå, Timrå och Modo). NHL statistik, landslag J20 + A-landslaget, slutspel (vilka går till slutspel) m.m.
fredag 8 april 2011
SAIK vann 2:a matchen i SM-finalen med 3-2 över FBK efter förlängning
Skellefteå AIK vann 2:a matchen i SM-finalen mot FBK med 3-2 efter förlängning hemma i Skellefteå Kraft Arena.Nu är det 1-1 i matchserien. Jimmie Ericsson avgjorde med sitt 3-2 mål och nästan 5 perioder spelades när avgörandet kom.Ny match redan Lördag i Karlstad.Det gäller att ladda om och en ny spännande match!I kväll avgörs kvalserien om vem som följer Växjö till elitserien nästa år.Vinnaren i matchen Modo-Södertälje tar den platsen. De möts i kväll.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar