söndag 1 maj 2011

Sverige förlorade mot Norge efter straffar med 5-4.Vancouver föll mot Nashville

Sverige förlorade mot Norge i VM första match med 5-4 efter straffar. Sverige ledde med 3-1 och 4-3 men Norge var effektivare och kvitterade 2 gånger och till slut vann man på straffar.Men det kanske väcker Tre Kronor och det gäller att stänga matcherna när man ledde med 3-1 kunde Sverige dra ifrån men det blev tvärtom . Det gäller för Sverige att ladda om och nya matcher Måndag och Onsdag  mot Österrike respektive USA då går det säkert bättre det finns inga lätta matcher kom igen Sverige!
Vancouver förlorade 2:a matchen i kvartsfinalserien mot Nashville hemma med 2-1 efter förlängning och nu är det 1-1 i matcher bäst av 7.Nu har Nashville 2 hemmamatcher och Boston vann sin 1:a match mot Philadelphia med 7-3 på bortaplan  och Boston leder med 1-0 i den matchserien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar