Luleå HF vann 2:a matchen i semifinalserien mot Skellefteå AIK med 4-3 i sudden. Luleå vann åter i sudden efter 3-3 i full tid. 4-3 målet gjordes av Simon Hjalmarsson efter en 1 mot 1 och tryckte in pucken. Nu måste Skellefteå vinna på Lördag annars blir det tufft för SAIK.
Färjestad vann mot AIK Solna med 4-2 och har också 2-0 i matcher i bäst av 7 matcher.Just nu fördel LHF och FBK, Men det ska spelas om det!!!.
nästa matcher på Lördag 26/3
Skellefteå AIK-Luleå HF
Färjestad BK-AIK Solna
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar