torsdag 24 mars 2011

Luleå HF vann igen mot SAIK 4-3 i sudden.

Luleå HF vann 2:a matchen i semifinalserien mot Skellefteå AIK med 4-3 i sudden. Luleå vann åter i sudden efter 3-3 i full tid. 4-3 målet gjordes av Simon Hjalmarsson efter en 1 mot 1 och tryckte in pucken. Nu måste Skellefteå vinna på Lördag annars blir det tufft för SAIK.

Färjestad vann mot AIK Solna med 4-2 och har också 2-0 i matcher i bäst av 7 matcher.Just nu fördel LHF och FBK, Men det ska spelas om det!!!.

nästa matcher på Lördag 26/3
Skellefteå AIK-Luleå HF
Färjestad BK-AIK Solna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar