torsdag 13 oktober 2011

Skellefteå AIK vann norrderbyt mot Luleå HF med 3-2!

Skellefteå AIK vann mot LHF med 3-2 hemma efter att LHF haft ledningen med 2-0.Erik Forssell gjorde 2 mål i sista perioden.Annars var Luleå det bättre laget i 1:a perioden, men SAIK kom igen och vann till slut! LHFs mål gjordes av Simon Hjalmarsson.FBK förlorade hemma i bottenfinalen mot TIK med 2-1 efter straffar och är sist i elitserien just nu!!!
Resultat 13/10 Elitserien
SAIK-LHF 3-2
Växjö- AIK Solna 0-4
FBK-TIK1-2 efter straffar
DIF-LHC 4-1
FHC-HV71 3-0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar