lördag 22 oktober 2011

Luleå HF vann borta mot DIF med 3-1.SAIK föll mot LHC hemma med 2-0!

Luleå HF vann borta mot Djurgården IF med 3-1 och tog 3 viktiga poäng och spelade bra defensivt och ligger nu 4::a i tabellen. Skellefteå AIK förlorade mot Linköping med 2-0 på hemmaplan och SAIK gjorde inga mål framåt och Hlinka och  Hlavac var tillbaks i LHC och de gjorde sin första match och det var en tät match men SAIK är fortfarande i serieledning. Modo föll mot Brynäs borta med 5-2 och Timrå förlorade hemma mot HV71 med 5-6 och TIK är sist i elitserien. FBK vann borta mot Växjö 4-1!
Resultat 22/10 Elitserien.
SAIK-LHC 0-2
BIF-Modo 5-2
DIF-LHF 1-3
TIK-HV71 5-6
Växjö-FBK 1-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar