Skellefteå AIK vann med 3-2 borta mot Brynäs i en jämn match och Jimmy Ericsson gjorde 2 mål för sitt SAIK och på Torsdag spelas första derbyt i Skellefteå Kraft Arena mellan SAIK och LHF och de ligger 2.a och 3.a i elitserietabellen och på samma poäng som ettan Frölunda. Skellefteå är just nu seriens bästa bortalag och har haft svårare på hemmais. Hur som helst blir det en spännande match på Torsdag!!
Resultat 10/10 Elitserien
BIF-SAIK2-3
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar