Skellefteå AIK förlorade igen efter sraffar nu mot Timrå på hemmaplan med 3-2. SAIK låg under med 2-1 och fick till en kvittering i spelformen 6 mot 4 men föll i straffläggningen. Luleå HF förlorade borta mot Frölunda med 2-1 och Frölunda tog sin 3:e raka seger.I övrigt vann Modo mot Djurgården på borta plan med 4-1!
Resultat 17/9
SAIK-TIK 2-3 efter straffar
BIF-HV71 3-1
DIF-Modo 1-4
FHC-LHF2-1
Växjö-LHC 2-4
FBK-AIK Solna 1-2 efter straffar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar