torsdag 15 september 2011

Luleå och Skellefteå förlorade efter straffar i Elitseriestarten.

Både  Luleå HF och Skellefteå AIK förlorade efter straffar med 3-2 när Elitserien drog igång på allvar. Luleå
förlorade mot nykomlingen Växjö Lakers, som tog sina första elitseriepoäng.Skellefteå AIK förlorade mot svenska mästarna Färjestad BK på bortaplan.I övrigt förlorade Modo hemma mot Frölunda och Timrå förlorade borta mot AIK Solna med 5-1.
Resultat
13/9 Frölunda-Växjö 2-0

15/9 LHF-Växjö 2-3 straffar
        FBK-SAIK 3-2 straffar
        LHC-BIF    3-2 sraffar
        HV71-DIF  1-2
        AIK Solna- TIK 5-1
        Modo-FHC 1-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar