torsdag 22 september 2011

Skellefteå AIK vann borta mot LHC med 4-0.Luleå HF -DIF 5-2!

Skellefteå AIK vann borta mot Linköping HC med 4-0 efter en bra genom förd match och Joacim Eriksson i SAIK höll nollan och det  var SAIKs första 3 poängare i årets Elitserie och Luleå HF tog också sin första 3 poängare  genom att vinna med 5-2 hemma mot Djurgården IF. I övrigt tog Växjö Lakers sin Första 3 poängare genom tiderna i Elitserien genom att besegra Timrå IK på bortaplan!

Resultat 21/9 Elitserien
BIF-FHC 0-2
Resultat 22/9
LHF-DIF5-2
Modo-AIK Solna 0-2
TIK-Växjö 1-3
LHC-SAIK 0-4
HV71-FBK 6-2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar