SAIK vann senast hemma med 5-1 mot AIK Solna och leder SM-semifinalen med 2-1 i bäst av 7 matcher, nästa match för SAIK är Söndag 1/4 på Hovet i Stockholm och det blir en spännande match jag tror att AIK Solna är piskade att vinna och i den andra semifinalen vann Brynäs med 4-2 mot Färjestad och BIF har också 2-1 i matcher och BIF möter FBK i morgon Söndag.
1/4 2012
FBK-BIF kl 15.00
AIK Solna- SAIK kl.17.30
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar