lördag 10 mars 2012

Både LHF och SAIK vann sina första Kvartsfinalmatcher!

Luleå HF vann med 6-3 i 1:a kvartsfinalmatchen hemma mot AIK Solna och leder matchserien med 1-0 och Skellefteå AIK vann också sin första kvartsfinal mot Modo med 3-2 på hemmaplan och SAIK leder också med 1-0 i matchserien i bäst av 7 matcher.I morgon spelar HV71 mot FBK och Brynäs mot Frölunda!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar