fredag 24 februari 2012

Luleå HF leder Elitserien med 5 omg kvar och SAIK är 2.a!!!!!!!

Luleå HF leder elitserien med 5 omgångar kvar att spela, 2;a är Skellefteå AIK som är 3 poäng efter LHF och BIF och FHC ligger 3.a och 4:a och det blir spännande och se vilka 8:a lag som går till slutspel och vem som följer Timrå till kvalserien och just nu ligger Djurgården på den platsen och jag tippade att DIF skulle vinna serien och att LHC också skulle ligga i topp, men LHC ligger också i botten.Brynäs ligger i toppen och jag hade fel, BIF är ett topplag så fel man kan ha, men även experten Micke Renberg hade DIF som etta när han tippade hur serien skulle sluta!!!, I morgon spelas omgång 51 och det blir hårda matcher bla möter DIF-Skellefteå på bortaplan och LHF möter formstarka FBK på hemmaplan och i övrigt är det full omgång och kolla på spelschema på bloggen (stefans hockeysnack)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar