torsdag 16 juni 2011

Boston vann Stanley Cup i ishockey 2011.

Boston vann 7:e och avgörande matchen med 4-0 borta mot Vancouver och är Stanley Cup vinnare 2011.
Det är bara att gratulera Boston till segern! Nu är hockeysäsongen över för ett tag och återkommer till hösten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar